Jakie są Twoje zadania jako regionalnego kierownika sprzedaży?
Mój obszar sprzedaży rozciąga się od Europy Wschodniej po Azję. Do moich zadań należy przede wszystkim obsługa klienta i pozyskiwanie nowych zamówień. Zajmuję się całym portfolio Märtens, niezależnie od tego, czy chodzi o prostą wymianę paska, czy kompleksową optymalizację. W Märtens koncentrujemy się na opracowywaniu niestandardowych rozwiązań dla klientów i doradzaniu im osobiście.
Co najbardziej lubisz w swojej pracy w Märtens?
Bezpośredni kontakt z klientem jest dla mnie bardzo ważny. Spędzam dużo czasu w podróży i lubię być na miejscu. Zawsze można znaleźć rozwiązanie w osobistym dialogu, nawet jeśli istnieją rozbieżności. Chcę inspirować klientów moją pracą i naszymi produktami oraz zachęcać ich do próbowania nowych rzeczy. Ta emocjonalność jest czymś wyjątkowym. Ponieważ bez względu na to, w jakim regionie jestem - ludzki dotyk musi być właściwy.
Co charakteryzuje firmę Märtens?
Jesteśmy bardzo zorientowani na klienta i zawsze zapewniamy wysoką jakość. Märtens nie jest najtańszym producentem, ale produkujemy w Niemczech i stawiamy na nienaganną jakość. Bezpieczeństwo produktu jest ważniejsze niż ostateczna cena.
Märtens jest fantastycznym pracodawcą. Na początku atmosfera była dla mnie trochę dziwna - ale w pozytywnym sensie! Wszyscy koledzy, czy to w magazynie, czy w kierownictwie, są pomocni, przyjaźni i wspierający. Nigdy nie mówi się tu ostro ani nie odrzuca. Naprawdę mogę sobie wyobrazić, że zostanę tu aż do emerytury.
Jaki jest Twój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu?
Miałem kilka hobby, na przykład klasyczny samochód i podróżowałem po całej Europie na motocyklu. Teraz moją wielką pasją jest latanie. Jako pilot oferuję loty widokowe i jestem inspektorem technicznym samolotów.